tobbix

Alla inlägg den 20 december 2011

Av tobbe bergman - 20 december 2011 13:49

Idag är det tisdag och dagen började mycket bra :) Göra lite mat här hemma innan man svälter ihjäl :) Får bli lite köttfärs sås och spagetti idag :) Ska bli mumsigt :)


Trodde snön skulle komma lagom till jul idag men den försvann ju lika fort som vanligt :)


Sitter och är stolt över mig själv att man blivit bra på att nu även skriva låt texter:)


I kväll blir det att hjälpa en god vän med hans träning. Man vill ju vara snäll och hjäpa till så gott det går. Man ska ju hjälpa sina medmänniskor som sagt :)


Längtar själv tillbax till gymmet. Att vara ifrån där i ca 2 veckor är lite småjobbigt men måste som sagt återhämta mig lite känner jag då man råkat överträna sig lite igen :(


Får nog bli lite jogginturer för att släppa lite på fettet i stället :) Något måste man ju göra för att fördriva tiden lite :)


Hoppas ni alla får en underbar tisdag för det skall jag ha :)


Bidrar med en gammal bild på mig i yngre dagar :) Lite mer hud :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards