tobbix

Alla inlägg den 5 december 2011

Av tobbe bergman - 5 december 2011 13:00

Visst när man var i tonåren kanske man brydde sig lite mer om att bli så stor som möjligt. Sådant har jag lagt åt sidan för länge sen. Det handlar inte om att bli så stor som möjligt. Det viktigaste är att du har balans mellan alla muskler och att du kan visa upp en imponerande form. Du kan ha mycket små armar men ändå är de vältränade. Mitt mål med min träning nu är inte att bli stor. Mitt mål med träningen är att bli i så bra form som möjligt. Även om mina armar inte är mycket till värden så har jag balans mellan alla muskler. Nu har jag en del underhudsfett på kroppen men skulle jag exempel gå ner 5 kg och bli av med det mesta av fettet på min kropp så tror jag väldigt många skulle bli imponerade av min fysik. Väger för tillfället 82 kg och målet är att väga runt 75 kg året runt.


Ska nu börja med mina promenader igen och försöka bränna lite fett :) Vet jag ligger efter med bilder efter 2 månaders träning men förhoppningsvis kan jag lägga upp dem till helgen :)


Ha en underbar dag nu alla goa vänner :)

Ovido - Quiz & Flashcards