tobbix

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2011

Må bra saker!!

Av tobbe bergman - 13 oktober 2011 14:48

Du kan inte få en bra kropp om du ger din kropp fel bränsle..Ser alltför många som tröttna snabbt då jag själv varit en sådan person men det gäller då som sakt att strukturera upp det så det passar dig och ditt liv.. Du måste äta bra mat året runt och i stort sett varje dag för att få en perfekt fysik..dålig mat ger en dålig fysik och bra mat ger en bra fysik så enkelt är det och det krävs som jag påpekat tidigare disiplin och att försöka göra det till en livstil och inte något över en kort tid.. Lägg aldrig upp din träning efter tid då det bara stressar upp dig och du ev också blir besviken då du inte nått ditt mål efter den tiden  utan som sagt se det som en enda stor livstil och resultaten kommer komma med tiden..


Och som jag även påpekat tidigare så ska du inte dricka någon alkohol alls om du ska få en perfekt fysik...  JA! alkohol bryter ner flera dagar av din träning och det är ingen myt och det förvärrar din återhämtning och 100 saker därtill..När du vant dig med bra mat, bra träning och motion och ingen alkohol kommer du inte vara sugen på något annat heller och resultaten du kommer se kommer vara förbluffande redan efter 1 månads träning om ni följer mina råd och tips ..Jag själv har slutat dricka alkohol helt och mår kanon.. då jag började dricka som först då jag var 19 år och innan dess var med på 100 tals fester nykter och hade hur kul som helst så varför inte kunna ha det fortfarande.. Alkohol är inget måste du kan ha kul ändå tro mig..Och för det andra kanske du kan tjäna en hacka på det om du är chaufför :)


Lev varje dag som om det vore din sista..livet är för kort för att slösas bort på onödiga saker som får en att må dåligt..Om du mår dåligt och vet med dig att du äter dålig mat, rör inte på dig , tränar aldrig eller dricker alkhol se till att ändra i ditt liv då..Det är vetenskapligt bevisat att vi människor är skapta för att röra på oss och använda våra muskler och inte förstöra kroppen med dålig mat och alkohol som bryter ner din kropp i stället för att bygga upp den..


Är nyss hemkommen efter ett rygg/biceps/hamstrings pass och det var kanon gott efteråt..Nu äter jag min efterträning måltid kotletter, ris och broccoli och ett stort glas vatten :)


Snart ut i solen då det är underbart höstväder ute idag :) Ha en underbar dag vänner:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tobbe bergman - 6 februari 2012 16:55

Till alla mina läsare: byter bloggplats till finest.se   Heter tobbix även där så bara att söka på sajten:) see you all there:) ...

Av tobbe bergman - 5 februari 2012 18:08

Ja då dök den bitande kylan upp då :) Kanske lite för kallt kanske då man fryser till is av att bara röra sig ute :) Men jag klagar inte för det har varit vindstilla och underbart soligt väder :) Tänk vad lite solsken kan göra ibland :)   Varit e...

Av tobbe bergman - 3 februari 2012 16:04

Sitter man vid köksbordet då med min feta mage som vägrar försvinna pga denna förbannade utbrändhet..tar fan kål på mig totalt..inget är roligt längre..orkar inte ens le för fem öre längre..jobbigt att till och med tvinga i sig mat då man inte ens är...

Av tobbe bergman - 27 januari 2012 14:21

Precis som jag pratat om tidigare så vet vi ju att kost tillskott är som ett sandkorn i sahara öknen och att det är för att lura människor på pengar. Vanlig mat räcker för oss naturligt tränande. Tänker ej prata mer om det då det blir för mycket uppr...

Av tobbe bergman - 26 januari 2012 08:58

För att komma på hur jag tränade förr eller vilket upplägg som fungerade bäst för mig för att öka mest i storlek så tog det sin tid. Var tvungen att titta igenom alla mina träningsanteckningar från förr och till slut efter all ansträngning kom jag ti...

Ovido - Quiz & Flashcards