tobbix

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av tobbe bergman - 4 januari 2012 10:19

Idag vaknade vi tidigt ja så tidigt som klockan 5 till och med :) Jo kan ju bli lite svårt att sova när hela balkongen skakade i natt av all storm och regn :) Men det kan vara mysigt också i vissa fall ;)


Tog mig en redig lyxfrukost idag där menyn bestod av havregrynsgröt,ägg, juice,vatten och yogurt :) Blev pigg ganska snart efter en sådan bra start på dagen så bestämde mig för att köra ett morgonpass på gymmet. Helt själv var man där idag vid 7 tiden :) Lugnt och skönt och man kunde träna i fred för en gångs skull :)


Det blev rygg/biceps och mage idag och 20 min HIT sprintintervall på löpbandet :) Stretchade lite efter detta och tog mig en god banan för att fylla på glykogen förråden lite :)


Åkte hem och tog mig en skön het dusch vilket var mycket avslappnande för både kropp och själ :)


Gjorde mig sedan en god middag där menyn bestod av ett stort glas vatten, kyckling, ris och en stor tomat :) Smarrigt och gott :)


Nu blir det en liten tupplur på min soffa för att återhämta mig från dagens hårda och tuffa pass :) I högtalarna får det blir Lasse stefanz :) Oh ja stefanz går alltid hem vet ni :) Världens bästa dansband :)


En stor händelse i mitt liv är att jag är IN LOVE :) Var nog 9-10 år sedan jag var det på riktigt sist :) Kanske dax nu :)


På tv i kväll börjar " the voice" :) Det ska bli kul :) På lördag en ny säsong med muskelknutte programmet " gladiatorerna" :) Mycket kul saker som händer nu för tiden i mitt liv:)


Känns som att vändpunkten i mitt nya liv äntligen börjar gå åt rätt håll med det mesta. Sakta men säkert börjar jag återhämta mig även från min hemska utbrändhet !


Det som fattas är att bli helt frisk och hitta ett riktigt fast jobb där stress nivån är minimal och att man så klart trivs. Det måste vara något man tycker är roligt att jobba med annars håller det inte. Varför inte ha 6 olika jobb hade varit nice då hade man aldrig tröttnat :) Lite varstanns och hoppa runt :) Kanske kan vara något :)


Drömmen är i framtiden att kunna livnära sig på något inom musik, träning och kost eller jobba med djur.


Självklart har man ju sina 2 utbildningar kvar så lite extra jobb som kanske lastbilschaffis eller skötare kan man nog säkert också klämma in :)


Önskar er alla en underbar onsdag och var rädda om era nära och kära :) PEACE, LOVE AND MUSCLES :)

Ovido - Quiz & Flashcards