tobbix

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av tobbe bergman - 20 januari 2012 14:58

I natt har jag sovit otroligt gott vilket jag är happy about :) Haft en lugn och otroligt skön slappardag idag och bara lyssnat på musik och plöjt igenom lite movies i sin filmsamling :)


I går var man på bio på "stig helmer story" med farmor och pappa :) Det var mycket trevligt :) Filmen var över förväntan mycket bra. Välgjord ,smårolig med mycket charm. Mysig feelgood movie med andra ord :)


Har tagit mig 1 timmas dusch så min hud är precis som när man badade badkar för länge när man var liten :) Skrynklig haha :) Men skönt var det och avstressande :)


Vilat 3 veckor från träningen nu då och det är ju inte så att jag direkt försämrats utan har utvecklats till det bättre i stället :) känns skönt :) Bryr mig egentligen inte så mycket om träning längre utan känner det finns mycket annat i livet som också behöver prioriteras nu :)


Funderar på att ta 1 eller 2 veckors semester resa där jag varken kommer använda internet eller ha min telefon på :) Hoppas på min resa jag tävlat om att vinna :) Jag brukar ha tur när det gäller sådant så man får la hoppas :) Dock blev jag besviken när jag inte vann resan till Miami :) Bättre lycka denna gången kanske :)


Efter 3 veckors vila känner jag mig lite piggare , lite snyggare ,lite sexigare och mer attraktiv :) Tänk när jag är helt återställd :) Kommer jag se ut som 20 igen :) Me like :)


Ne usch detta utseende fixering :) Eller rättare sagt bryr mig inte om hur andra ser ut det gör mig ingenting, men ser jag själv ovårdad ut då är det katastrof :) Kanske borde jag vara nöjd med hur jag är skapt i stället :) Gud skapade ju mig av någon anledning i alla fall :)


Nu är det helg igen och snart är även Januari slut och Februari väntar.. tiden går så fruktansvärt snabbt så undrar egentligen vad man gjort med tiden i alla dessa år :) Jag har nog slösat bort det på all min träning känner jag så detta året skall bli början på att göra roliga saker som jag inte tidigare haft tid med :)


Har börjat pyssla mer med musiken här hemma så den har fått lite extra prioritering nu :) Hit efter Hit kommer man på här hemma och texterna går det även bättre med också vilket jag ser positivt på :)


I sommar kanske man får tid över att åka någonstanns :) Funderar på att åka till falkenberg där jag ofta var förr med familjen :) Nice place :)


I dag är det i alla fall Fredag och vad passar då inte bättre än just fredagsmys :) Denna kvällen går man säkert upp ett par kg men det skiter jag i för om någon vill klaga på mig så gör det :)


Ätit mest sallad i två dagar nu så ska bli gott att frossa lite känner jag :) I morgon är det dax att tvätta igen :) Det behövs ju också göras :) Finns inget bättre än nya rena kläder :)


På kvällen i mon blir det att leka lite med 2 små underbara barn :) Barn är bäst :) Finns inget bättre på jorden än glada lekfulla barn :) Spelar ingen roll hur dåligt man själv mår den dagen så kan ett barnaskratt göra underverk :)


Önskar alla eller de få vänner man har en underbar fredag för det skall jag ha :) Inget gnäll här inte :)


Hjärtekramar till alla jag tycker om :) Peace :)

Ovido - Quiz & Flashcards