tobbix

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av tobbe bergman - 15 januari 2012 07:49

Helgen blev ganska bra trots alla i alla fall vilket gör mig nöjd i alla fall..nackdelen är att det känns som jag är tillbaks på ruta ett igen..Man börjar återhämta sig från jobbet och börjar bli frisk från sin utbrändhet och dum som man är bränner man ut sig i gen och denna gången inte på jobbet utan på träningen..Hur känslig är min kropp egentligen..kört slut på den 2 ggr i rad på kort tid.. kommer ju inte orka någonting snart..hemskt..tar ju knäcken på en totalt..usch..


Det värsta är nog inte tröttheten utan all ångest som den för med sig hela tiden.. Man blir lixom instängd i sig själv och vågar typ knappt gå utanför dörren..


Ja man lär sig av sin misstag och ska från och med nu vila vila vila och ska inte röra en vikt på gymmet eller ens promenera förrän jag är helt återställd nu..måste det nu.. hugger i hjärtat varenda morgon och av all stress..fortsätter det så här lever man ju inte länge.. förklarar ju mina tidiga uppvaknanden på mornarna och svårheten att somna om då kroppen är på högvarv dygnet runt..


Lyssna på era kroppar och var inte lika dum i huvudet som jag och lär er av mina misstag..Dax att börja leva snart känner jag..


Hoppas jag piggnar till snart.. i morse vaknade jag upp att det högg i bröstet i typ 1 min .. de ville inte släppa.. trodde på riktigt jag skulle dö. nej det var ingen ångest denna gången för det känner jag..


Får jag ingen hjälp snart från den här skiten eller piggnar till snart så vet jag inte vad jag gör........


Gud tycker om alla stora, Gud tycker om alla små , även om det regnar eller himmelen är blå, Gud tycker om oss ändå :)


En av mina favorit sånger som barn.. att man ska va nöjd med sig själv och hur man är skapt och att Gud skapade varje individ för att den är den och för att du är du.. Vi är inte skapta till att förändra oss..Var dig själv..Du kan inte älska någon annan om du inte älskar dig själv sa min Farmor till mig igår.. klok tant :) Det finns personer som har det värre än dig själv så mina problem är inte värre än någon annans..


PEACE AND LOVE

Ovido - Quiz & Flashcards