tobbix

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

the vacation is soon here:)

Av tobbe bergman - 9 augusti 2011 06:57

Sista jobbveckan då innan semester :) Länge sedan man hade semester nu ,,det var nog ett par år sedan .. och den är väntad kan jag säga:) Annars är det ju risk man bränner ut sig totalt tyvärr :( Hostan är inte över heller.. hostat hela dagarna nu :(


Skönt att man fått någorlunda bra sömn också :) Lägger mig exakt samma tid varje kväll och vaknar exakt samma tid varje morgon..det är ju så våra kroppar är skapta för..lägger mig runt 9 tiden och vaknar atomatiskt pigg och utvilad runt 6-7 tiden..perfekt:)


Väntar även på svar från ett annat jobb men det är secret än så länge:)

Måste även visa mitt nuvarande jobb att facket vinner när jag väl kopplat in dem :) Rätt skall vara rätt och inte en massa mygelfiffel om att tyvärr kan du inte fortsätta för du blir lasad..lasad blir ja fan inte förräns om 1 år och har då samtidigt rätt till förtur på varenda vikariat  även om det skulle leda till fast anställning och man kan även anställa nån månad i taget..


Ne nu blir det en gyllene frukost och relax fram tills man börjar jobbet kl 3 :) Ska bli kul att jobba ikväll då jag jobbar med my good friend mohammad:) Jobbar även med honom tomorrow :)

 
 
Miimz

Miimz

9 augusti 2011 18:29

Har jag förstått rätt, du har inte haft semester på några år?? :O

http://miimz.bloggplatsen.se

tobbe bergman

9 augusti 2011 21:51

yes det är korrekt:(

 
Miimz

Miimz

10 augusti 2011 19:53

Oj! Hur har du klarat av det? :O

http://miimz.bloggplatsen.se

tobbe bergman

11 augusti 2011 07:07

ja du säg det.. alltid varit sådan person att hålla igen så det inte syns men nu har det nog gått för långt.. har nog brännt ut mig totalt :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tobbe bergman - 6 februari 2012 16:55

Till alla mina läsare: byter bloggplats till finest.se   Heter tobbix även där så bara att söka på sajten:) see you all there:) ...

Av tobbe bergman - 5 februari 2012 18:08

Ja då dök den bitande kylan upp då :) Kanske lite för kallt kanske då man fryser till is av att bara röra sig ute :) Men jag klagar inte för det har varit vindstilla och underbart soligt väder :) Tänk vad lite solsken kan göra ibland :)   Varit e...

Av tobbe bergman - 3 februari 2012 16:04

Sitter man vid köksbordet då med min feta mage som vägrar försvinna pga denna förbannade utbrändhet..tar fan kål på mig totalt..inget är roligt längre..orkar inte ens le för fem öre längre..jobbigt att till och med tvinga i sig mat då man inte ens är...

Av tobbe bergman - 27 januari 2012 14:21

Precis som jag pratat om tidigare så vet vi ju att kost tillskott är som ett sandkorn i sahara öknen och att det är för att lura människor på pengar. Vanlig mat räcker för oss naturligt tränande. Tänker ej prata mer om det då det blir för mycket uppr...

Av tobbe bergman - 26 januari 2012 08:58

För att komma på hur jag tränade förr eller vilket upplägg som fungerade bäst för mig för att öka mest i storlek så tog det sin tid. Var tvungen att titta igenom alla mina träningsanteckningar från förr och till slut efter all ansträngning kom jag ti...

Ovido - Quiz & Flashcards