tobbix

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av tobbe bergman - 5 augusti 2011 17:55

Kommer att skriva mycket i min blogg snart.. Kommer dels längre fram ta upp lite om hur jag tränade förr och även om mina musikdrömmar som fortfarande ligger på hyllan ..Kommer även att skriva en story om hela mitt liv sedan jag var barn fram till idag .. en berättelse som handlar om både hat, sorg,smärta och förmodligen lite lycka.. en lång väg som inte alltid har varit så lätt men som jag över 20 år senare överlevt, men innnan det stora bloggandet börjar får ni ha tålamod där ute och jag hoppas att ni fortsätter följa mig :)


Ha en kanon helg nu alla goa människor :)

Av tobbe bergman - 5 augusti 2011 06:55

Någon som vet hur man lägger ut youtube klippen här? BLir bara en gul ruta med ett F i när jag försöker:(


Kl är 7 och jag har äntligen vaknat.. lite tidigt för att man är ledig men somnade ju kl 8 i går kväll så är nog tillräckligt med sömn:)


Idag blir det att städa lite här hemma och tvätta :( Inte så roligt men kul när det är klart i alla fall :)


I kväll blir det utgång med goa arbetskollegor så ska bli riktigt skoj:( Hoppas min hosta går över tills dess :(


Ha det bäst :)

Ovido - Quiz & Flashcards