tobbix

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

goodmorning:)

Av tobbe bergman - 1 augusti 2011 08:33

Vaknat till underbart soligt och varmt väder :) Lika fint som igår och det är då skönt att börja kl 3 idag känner jag :) Dock mindre roligt att stiga upp kl 5 dagen efter och jobba :(


Dock helt slut i kroppen sen löpningen igår fast det är ju förståeligt då man ej sprungit på typ 10 år :)


Ut i solen blir det sen och sola lite :)


Bifogare även länk till min låt jag gjorde för ett tag sedan :) Inte bästa sound men berätta gärna vad ni tycker om den :) Den finns även upplagd i mitt videarkiv för juli månad:)

http://www.youtube.com/watch?v=zyz1JH38vgE

 
 
Miimz

Miimz

1 augusti 2011 19:56

Lyssnade på din låt. Den var riktigt bra, men sången är lite låg. Man hör nästan inte vad du sjunger. Om det går att fixa så skulle det blir jättebra :D

http://miimz.bloggplatsen.se

tobbe bergman

1 augusti 2011 21:19

Soundet skall vara lite så men tror det beror på vad du lyssnar någon stanns..Har ju den på skiva också så där hör man sången lite mer:) Men kul att du gillade den ;)

 
Emelie Haglund

Emelie Haglund

2 augusti 2011 10:46

Riktigt bra låt säger jag bara. Tummen upp! ;D

http://emelieafmalmo.bloggplatsen.se

tobbe bergman

2 augusti 2011 16:48

tackar så jättemycket:) kul att höra :)

 
Miimz

Miimz

2 augusti 2011 12:04

Aha! Det fattade inte jag :P Men om du säger att det ska vara så, då suddar jag bort det där första och säger helt enkelt att den var bra :)

http://miimz.bloggplatsen.se

tobbe bergman

2 augusti 2011 16:49

hehe ok ..tack ändå ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tobbe bergman - 6 februari 2012 16:55

Till alla mina läsare: byter bloggplats till finest.se   Heter tobbix även där så bara att söka på sajten:) see you all there:) ...

Av tobbe bergman - 5 februari 2012 18:08

Ja då dök den bitande kylan upp då :) Kanske lite för kallt kanske då man fryser till is av att bara röra sig ute :) Men jag klagar inte för det har varit vindstilla och underbart soligt väder :) Tänk vad lite solsken kan göra ibland :)   Varit e...

Av tobbe bergman - 3 februari 2012 16:04

Sitter man vid köksbordet då med min feta mage som vägrar försvinna pga denna förbannade utbrändhet..tar fan kål på mig totalt..inget är roligt längre..orkar inte ens le för fem öre längre..jobbigt att till och med tvinga i sig mat då man inte ens är...

Av tobbe bergman - 27 januari 2012 14:21

Precis som jag pratat om tidigare så vet vi ju att kost tillskott är som ett sandkorn i sahara öknen och att det är för att lura människor på pengar. Vanlig mat räcker för oss naturligt tränande. Tänker ej prata mer om det då det blir för mycket uppr...

Av tobbe bergman - 26 januari 2012 08:58

För att komma på hur jag tränade förr eller vilket upplägg som fungerade bäst för mig för att öka mest i storlek så tog det sin tid. Var tvungen att titta igenom alla mina träningsanteckningar från förr och till slut efter all ansträngning kom jag ti...

Ovido - Quiz & Flashcards