tobbix

Direktlänk till inlägg 11 november 2011

1 månads träning

Av tobbe bergman - 11 november 2011 13:39

Sitter nu och har precis ätit min middag efter ett hårt träningspass på gymmet. Idag blev det framsida lår,axlar och mage. Nu blir det ledigt hela helgen och kör igång på måndag igen. Skönt med lite vila nu känner jag. Särskilt nu när det är så underbart soligt höstväder idag :) Så blir nog ett par promenader i helgen för mig :)


Ikväll blir det att titta på idol då och min favorit är fortfarande så klart molly :) Amanda fondell kommer på andra plats för mig :)


Lägger upp nån bild från min träning här nu då :) Vet ni har har väntat på detta länge och jag är tacksam för att ni har väntat. Förvänta er inga super resultat då jag haft ett långt uppehåll på ungerfär 2 år då jag varken tränade, motionerade eller åt nyttigt. Jag är så glad att mitt nya liv äntligen fått fart. Mår så mycket bättre igen. Inga onyttigheter mer än lite grann 1 dag i veckan. Ingen alkohol alls. Bra mat , bra träning och bra motion. Att göra detta till en livstil är det svåra. Även för mig var det så innan. Jag tränade ett par veckor eller månader och sen blev man soffpotatis igen. Jag vet att det håller inte i längden.


Många stressar på för mycket när det gäller att forma sin kropp. Låt det ta tid. Det är inte förrän du tränar bra, äter bra, motionerar bra och vilar bra med mera därtill som du kan uppnå riktigt bra resultat året runt. Du måste göra det till en livstil och träna hårt året runt. Låt det ta tid. Det tar inte 1 månad eller 3 månader osv för att du ska få en perfekt fysik. Muskler växer sakta. Fett försvinner sakta. Särskilt om vi är naturliga utan preparat och fusk.


De bilderna jag nu lägger upp är efter enbart 1 månads perfekt träning, kost och motion och vila. Detta efter 2 år utan träning alls så förvänta er inga super resultat. Men som ni ser så pga att jag tränar rent utan otillåtna preparat så svarar muskelminnet fruktansvärt bra i alla fall. Man kommer snabbt tillbaka till dit man var innan så småningom pga att de muskler du bygger är äkta. Du bygger med kvalitet i stället för kvantitet. Kör du på olagliga preparat så samlar du bara på dig vatten och fett i dina muskler och de försvinner så fort du lägger av. Ha tålamod är mitt råd.


Ha en underbar fredag nu alla vänner :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tobbe bergman - 6 februari 2012 16:55

Till alla mina läsare: byter bloggplats till finest.se   Heter tobbix även där så bara att söka på sajten:) see you all there:) ...

Av tobbe bergman - 5 februari 2012 18:08

Ja då dök den bitande kylan upp då :) Kanske lite för kallt kanske då man fryser till is av att bara röra sig ute :) Men jag klagar inte för det har varit vindstilla och underbart soligt väder :) Tänk vad lite solsken kan göra ibland :)   Varit e...

Av tobbe bergman - 3 februari 2012 16:04

Sitter man vid köksbordet då med min feta mage som vägrar försvinna pga denna förbannade utbrändhet..tar fan kål på mig totalt..inget är roligt längre..orkar inte ens le för fem öre längre..jobbigt att till och med tvinga i sig mat då man inte ens är...

Av tobbe bergman - 27 januari 2012 14:21

Precis som jag pratat om tidigare så vet vi ju att kost tillskott är som ett sandkorn i sahara öknen och att det är för att lura människor på pengar. Vanlig mat räcker för oss naturligt tränande. Tänker ej prata mer om det då det blir för mycket uppr...

Av tobbe bergman - 26 januari 2012 08:58

För att komma på hur jag tränade förr eller vilket upplägg som fungerade bäst för mig för att öka mest i storlek så tog det sin tid. Var tvungen att titta igenom alla mina träningsanteckningar från förr och till slut efter all ansträngning kom jag ti...

Ovido - Quiz & Flashcards