tobbix

Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Vägen till Hunk- deffen har börjat :)

Av tobbe bergman - 7 december 2011 12:03

Idag var ett mycket lyckat gympass då det blev rygg och biceps. 30 min effektivt gympass. Kände mig riktigt pigg med full av energi. Kan det vara det fina vädret tro :) Körde nog lite för hårt i dag då man fick ett par bristande blodkärl :) Tecken på ett bra pass i alla fall :) Lite små känningar men det går nog över :)


Ligger fortfarande på 82 kg och mitt mål är att bli av med ett par kg till och försöka ligga på 75 kg till sommaren. Ingen stress här inte :) Tänkte ligga ute med dieten i tid så man slipper stressa så börjar tidigt dvs idag :)


Eftersom jag tycker man inte bör avancera det för mycket så kommer jag fortfarande äta samma mat. Brukar alltid äta sista målet kl 18 så ingen risk det lägger sig. Innan läggdax på gymdagar kanske jag ibland tar en burk keso men inte mer än det.


Den enda förändringen jag kommer att göra som absolut räcker i det långa loppet är att bara öka konditions träningen lite mer. Korta intensvia cardio pass. Enkelt som en plätt. Kör den mesta av cardio träningen på vilodagarna men söndagar vilar jag helt och håller mig från all form av träning.


Börjar se ytterst väldigt lite att musklerna börjar komma fram lite och se definitionerna. Men tar nog ett bra tag till innan man ser de fina venerna och ådrorna :)


På mig är det svårast att få bort fettet runt magen och bröstet. Lätt att tappa fett på övriga ställen men alltid svårast att få bort runt ytterläget av bröstet. Magen släpper alltid sist tyvärr :(


I oktober nästa har år har jag tränat i ett år och i juni nästa år har jag tränat i 9 månader och jag bör redan då vara i hyfsad deffad form :)


I dag vet jag inte riktigt vad jag skall hitta på :) Men riktigt glad är jag i dag i alla fall och full av energi :) Love it :) Ska la ner och handla lite sen men det tar la max 30 min men måste köpa hem lite frukt med mera :)


Tror ni på ödet ? Tror ni på att det finns en själsfrände åt alla ? I do :)


Ha en underbar dag nu alla goa vänner :) Ta hand om er och var rädda om er and be happy :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tobbe bergman - 6 februari 2012 16:55

Till alla mina läsare: byter bloggplats till finest.se   Heter tobbix även där så bara att söka på sajten:) see you all there:) ...

Av tobbe bergman - 5 februari 2012 18:08

Ja då dök den bitande kylan upp då :) Kanske lite för kallt kanske då man fryser till is av att bara röra sig ute :) Men jag klagar inte för det har varit vindstilla och underbart soligt väder :) Tänk vad lite solsken kan göra ibland :)   Varit e...

Av tobbe bergman - 3 februari 2012 16:04

Sitter man vid köksbordet då med min feta mage som vägrar försvinna pga denna förbannade utbrändhet..tar fan kål på mig totalt..inget är roligt längre..orkar inte ens le för fem öre längre..jobbigt att till och med tvinga i sig mat då man inte ens är...

Av tobbe bergman - 27 januari 2012 14:21

Precis som jag pratat om tidigare så vet vi ju att kost tillskott är som ett sandkorn i sahara öknen och att det är för att lura människor på pengar. Vanlig mat räcker för oss naturligt tränande. Tänker ej prata mer om det då det blir för mycket uppr...

Av tobbe bergman - 26 januari 2012 08:58

För att komma på hur jag tränade förr eller vilket upplägg som fungerade bäst för mig för att öka mest i storlek så tog det sin tid. Var tvungen att titta igenom alla mina träningsanteckningar från förr och till slut efter all ansträngning kom jag ti...

Skapa flashcards