tobbix

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2011

lasse stefanz:)

Av tobbe bergman - 26 augusti 2011 08:35

Vaknat då och som vanligt har man drömt massa bad dreams..antingen jagar man eller så blir man jagad, hämnd och bara negativa dreams:( Inte roligt att vakna upp till :(


Tycker även det är sorgligt att det finns så många falska vänner där ute eller om man ens skall kalla dem vänner..Den värsta sorten av dem alla är de som söker tröst när de  själva mår dåligt eller inte har någon för tillfället att söka tröst hos..Sen när de mår bra i sitt liv igen ja då struntar de blanka fan i en..Dont need them..so fuck of..


Dagens höjdpunkt idag är lasse stefanz.. jajamen ni hörde rätt.. ikväll spelar de äntligen och det ska bli underbart att se dem .. var ett år sen sedan sist nu ..kommer bli great:)


Ha en underbar helg till er alla :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tobbe bergman - 6 februari 2012 16:55

Till alla mina läsare: byter bloggplats till finest.se   Heter tobbix även där så bara att söka på sajten:) see you all there:) ...

Av tobbe bergman - 5 februari 2012 18:08

Ja då dök den bitande kylan upp då :) Kanske lite för kallt kanske då man fryser till is av att bara röra sig ute :) Men jag klagar inte för det har varit vindstilla och underbart soligt väder :) Tänk vad lite solsken kan göra ibland :)   Varit e...

Av tobbe bergman - 3 februari 2012 16:04

Sitter man vid köksbordet då med min feta mage som vägrar försvinna pga denna förbannade utbrändhet..tar fan kål på mig totalt..inget är roligt längre..orkar inte ens le för fem öre längre..jobbigt att till och med tvinga i sig mat då man inte ens är...

Av tobbe bergman - 27 januari 2012 14:21

Precis som jag pratat om tidigare så vet vi ju att kost tillskott är som ett sandkorn i sahara öknen och att det är för att lura människor på pengar. Vanlig mat räcker för oss naturligt tränande. Tänker ej prata mer om det då det blir för mycket uppr...

Av tobbe bergman - 26 januari 2012 08:58

För att komma på hur jag tränade förr eller vilket upplägg som fungerade bäst för mig för att öka mest i storlek så tog det sin tid. Var tvungen att titta igenom alla mina träningsanteckningar från förr och till slut efter all ansträngning kom jag ti...

Skapa flashcards